maanantai 21. huhtikuuta 2014

Phh meh piip tui aw hih raur tsirp

Olen jo pitkään ollut aikeissa kirjoittaa musiikkipostauksen, jossa höpötän lempimusiikistani ja jakelen linkkejä, joiden toivon tulevan joskus avatuksi, luultavasti turhaan. Tämä on taas yksi sellainen postaus, jossa ei ole mitään draamankaarta, juonikäyrää tai erityistä pointtia tai teemaa. Yritin, en onnistunut. Taaskaan. 
Kannattaa olla abi. Kuukauden totaalikieltäytyminen työnteosta kirjoitusten jälkeen on ollut hyvin, hyvin miellyttävä kausi pienessä elämässäni. Olen käynyt Kouvolassa, Helsingissa, Kiasmassa, Loviisassa ja Ryttylässä. Olen keksinyt elämälleni suunnan. Olen pelannut paljon shakkia ja juonut paljon kahvia ihanien ihmisten kanssa. Olen oppinut rakastamaan pöytäroolipelejä, auringonvaloa, kevättä ja kanssaihmisiäni, joista yhtä aivan erityisesti. Välittämisessä on kiva kieriskellä. Lisäksi olen lähentynyt Jumalaa. Jumala on eeben. Aamen. 
Tänään aloitin taas pitkästä aikaa työt Pakkahuoneella. (Rahantuloa ei voi estää!) Pienen alkujärkytyksen jälkeen kaikki sujui mallillaan ja aika kului kuin siivillä. Opin arvostamaan pikkuhiluja, kun vaihtokassa huusi tyhjyyttään lähes lakkaamatta. Rakastan työpaikkaani, vaikka haasteita tietysti löytyy. 
Eräs söötti tyttönen pyysi minua pari viikkoa sitten piirtämään kuvan hänelle rakkaasta pikkutytöstä, ja niinpä ryhdyin piirtämään. Lopputulokseen olen ihan jees tyytyväinen, vaikka perfektionistina löydän aina paranneltavaa. Kuva on kuitenkin jo kaukana poissa, joten ei auta valittaa. Ps. pitäisi oikeasti harjoitella luovaa piirtämistä, olen siinä aivan surkea. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti