sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

"Sä näytät ihan pelleltä!!"

Oon huomannu että oon yhtäkkiä alkanu tiputella asioita mun käsistä ihan tiedostamatta. Pidän jotain kädessä ja sitten hups, samassa hetkessä se on lattialla. Ja näin siis on käyny viimepäivinä monta kertaa saman päivän aikana, vaikka en oo ennemmin ollu tämmönen pudottelija. Ehkä sain Ryttylästä tartuntana jonkun kroonisen tiputtelutaudin. 

Eilen oli kivakiva päivä, oltiin Turussa ostelemassa koulukirjoja ja kattelemassa maailman menoa. Ja mikä parasta, pääsin vihdoin mun lempikauppaan, Inka Wasiin. Se tuo maahan Boliviasta ja Nepalista tuotteita, jotka tukevat paikallisia käsityöläisiä. Huom, ILMAN a) orjutta b) lapsityövoimaa. Rakastan niitä vaatteita niin paljon paitsi sen eettisyyden takia, myös siks, että mun kieroutunut tyylitaju sanoo, että ne on ihan hirrrrveen siistejä päällä!

En mä aina oo todellakaan tykännyt tällasista oudoista säkkivaatteista, joihin on menny suunnilleen pakallinen kangasta. Kuitenkin aina on sisällä palanut into olla hiukan erilainen kuin muut. Jotenkin tykkään siitä kun ihmiset kattoo kummeksuen, vaikkei tää mun tyyli nyt NIIN ihmeellinen olekaan... Ainakaan hiukan suuremmissa kaupungeissa, mutta kotona vähemmän näkee samanlaista tyyliä kävelevän vastaan. Rastatukkaisiakin oon nähnyt täälläpäin vain muutaman muun. Ja sehän ei haittaa mua sitten ollenkaan. 

Inka Wasista mun hippityyli kuitenkin sai alkunsa. Ja Inka Wasista taas sain kuulla viimevuoden syksyllä rakkaalta kaveriltani Topiakselta. Kiitti kummajainen, olet ihana. <3

Tosin en kyllä olisi aikaisemmin uskaltanut käyttää tällaista hippi-inkkarityyliä vaikka olisinkin tiennyt vastaavan kaupan. Mun itsetunto on kohonnut ihan hirveesti ysiluokan jälkeen, ja tosi iso syy siihen on Sleyn ja Kansanlähetyksen kristilliset nuortenleirit. Siellä porukka tuntuu vaan olevan jotenkin niin paljon avoimempaa ja hyväksyvämpää, ja sellanen hirveen iso rakkaus on koko ajan läsnä. Ja kaikki ihmiset on niiiin sosiaalisia! Kenelle tahansa voi mennä juttelemaan ja muut tulee juttelemaan sulle. Heti noihin piireihin liittymisen jälkeen mun itsetunto alkoi nousta kohisten. Tuntu, että voin vihdoin ilmaista itseäni just niinkuin ite haluan, ja mä kelpaan just sellasena. Suosittelen liittymistä remmiin, ellet kuulu jo. Se voi muuttaa sun elämäsi!

Hullaannuksissani menin ostamaan kahdetkin housut, koska kauppaan oli just saapunu uus erä kesää varten. "Pellehousujen" hinta oli 30e ja turkoosit haaremihousujen taas 25e. Rakastan. Rakastan rakastan. 

Huomenna alkaa viides ja vika jakso ennen kesää! Niinpä piirtelin itselleni uuden kännykänkuorilukkarin, tällä kertaa pa russki! (Anteeksi ruma kaunokäsialani, kaikki te jotka sitä osaatte tulkita.)

8 kommenttia:

  1. hippityyli rocks!!!
    nice photos & kiva kuteet Eve:)!
    ja toi paita... oih mikä unelma<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi Saara, ihanaa että säkin löysit tänne! :) ja kiitos, kiitos! Voisin mäkin napata jotain sun tyylistä! <3

      Poista
  2. Ihania kuvia Eveliina!!
    Oi pitäsköhän munkin hakea nuo pellehousut!!! Olen rakastanut myös näitä mun pussihousuja. Aina melkein jalassa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitäis! siel oli moonta paria :) mäkin viihdyn kaikkein parhaiten tollasissa jättihousuissa :)

      Poista
  3. aaahh IHANAT HOUSUT!!! mikä tuo kauppa mahtaa olla, ja onko sillä nettisivuja? :) onko siis mahdolista tilata netistä? :)

    Terveisin kaimasi Eveliina! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turussa kauppiaskatu 3:sta löytyy <3 ja on niillä jotkin tosi hämyt nettisivut, löytyy kun haet googlesta, en muista sitä nyt :D Ja hei kivaa! Ootko Eveliina K? :>

      Poista
  4. Kiitos paljon! Ja en ole Eveliina K, ihan eripuolella Suomea asun kuin sinä, mutta sattumalta blogiasi ajauduin lukemaan ja huomasin että kaimoja ollaan :)

    - Eveliina

    VastaaPoista